takalone

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!
صداقت ؛
مهربانی ؛
زیاد به “تو” توجه داشتن ؛
و خیلی حماقت های دیگر …
این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،
دوست داشتنی تری …
::

511dccbea0a3.jpg


نظرات شما عزیزان:

پایگاه جامع مهدویت
ساعت14:06---24 تير 1392
سلام،ممنون که منو لینک کردید،شما هم در هر دو وب من لینک شدید.

sara
ساعت23:27---23 تير 1392
سلام ! میشه به منم سر بزنی؟؟
تبادل لینک هم میکنما
ممنون


masoomeh
ساعت21:57---23 تير 1392
salam link shoD
manam link kon mamnoon


Atusa
ساعت18:18---23 تير 1392
سلام خوبی؟ خوشحالم که از وبم خوشت اومده... همون طور که خواستی لینک شدی
شما هم میتونی منو با عنوان وب لینک کنی


ALI
ساعت16:52---23 تير 1392
سلام خیلی ممنون که بهم سر زدی وبلاگ قشنگی داری من وبلاگتو با همن اسمس که خواسته بودی لینک کردم لطفا منو با اسم رنگارنگ لینک کن ممنونننننن

اوج پرواز
ساعت16:33---23 تير 1392
سلام:
ممنون که به «اوج پرواز» سر زدید.
یه تشکر ویژه باید بکنم بابت اینکه بواسطه اومدن به وبلاگ شما با نرم افزار ترجمه متون انگلیسی آشنا شدم و اون رو آنلاین خریداری کردم.
واقعا ممنون.
موفق باشید.


فریبا اختیاری
ساعت14:50---23 تير 1392
با سلام برای تبادل لینک پیام داده بودین حقیقتشاز وبتون خیلی خوشم اومد اما جون وبلاگم آموزشیه نمی تونم لینکتون کنم همواره مؤفق باشید

Hamid
ساعت13:09---23 تير 1392
سلام ممنون که سر زدی
وبلاگ قشنگی داری
لطفا منو با اسم "ارزو های تاریک من" لینک کن
بهم خبر بده تا بلینکمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags: راه بد, صداقت, مهربانی, توجه, حماقت,